Управління молоді та спорту
м. Суми, вул.Маґістратська,29
телефон-факс – 61-09-69
е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

https://www.facebook.com/sport.molod.sumy

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.30 до 17.30;
п’ятниця – з 8.30 до 16.15;
обідня перерва – з 12.15 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

В Сумах відбулося перше засідання координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності

Даний консультативно-дорадчий орган, що створений при обласній військовій адміністрації, об’єднує зусилля влади та громадськості у формуванні патріотичної свідомості молоді.

Як зазначила заступниця начальника ОВА Олена БОЙКО, яка очолює цей дорадчий орган, до складу Координаційної ради максимально увійшли представництва, які опікуються формуванням державної політики у сфері національно-патріотичного виховання.

«Утвердження національної та громадянської ідентичності – це базові цінності для України в сьогоднішніх реаліях. Тут основний акцент робиться на молоде покоління, яке на жаль протягом останнього часу не має повноцінних можливостей навчатися в колективі, здобувати знання тощо. Тож очікуємо від кожного члена координаційної ради активної позиції, ефективної роботи та ініціативності», – підкреслила посадовець.

У ході роботи було обрано заступника голови Координаційної ради, ним став Сергій ДЕГТЯРЬОВ, завідувач кафедри історії Сумського державного університету, доктор історичних наук, професор, заступник голови Сумської обласної Національної спілки краєзнавців України.

Також були розглянуті питання про програму національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2022-2026 роки, пріоритетні завдання та напрями роботи у 2024 році а також про національно-патріотичне, військово-патріотичне виховання в системі освіти.

Прококол засідання додається.

Протокол № 1 робочого  засідання  координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Сумській обласній державній адміністрації